tisdag 14 maj 2013

Sällan tråkigt på mitt jobb...

... men idag har jag några trista arbetsuppgifter. De är återkommande varje månad men brukar snabbt vara avklarade. Gillar  ändå INTE. Bruce håller mig sällskap. Vad skulle världen vara utan hans toner? Jag är förtrollad. Regn i Sumpan. Håret gör mig galen och jag har förlängt tiden mellan frissabesöken för att vara nyfixad till bröllopet. Hur kunde jag komma så i otakt? Ska träffa en kvinna om bukett idag. Fasiken vad litet tid det är kvar och så ini helvete sjuttsingen mycket kortspel det är innan. EM coming up. Och så vill chefen att jag ska jobba litet också. Helst.

Ha en fin dag hörrni!

2 kommentarer:

  1. Dessa chefer med sina jobbönskemål.

    SvaraRadera
  2. Mys på med Bruce! Han är min favvis också. Lycka till med bridge och övrig planering!
    /Lillemor

    SvaraRadera