måndag 10 juni 2013

Juninätter

De är korta och jag har svårt att sova. Den här veckan, innan vi åker på bröllopsresa till EM på fredag, blir kort och intensiv, såväl på jobbet inför ledigheten som privat. Det ska packas (oh no) och skolavslutas. Junior och Äldste sonen åker på Dreamhack redan lördag morgon och senare under vår bortovaro har Junior fotbollscup. Själv inser jag att det behöver lämnas kläder för tvätt när vi är borta i över två veckor, men ändå. Viktigt med en del perfekta outfits. Det ska spelas kort ju. Nervöst ska ni veta.

Och så är jag gift nu.

Esset kallar mig för lilla frugan.

Jag kallar honom för lilla snigel.

8 kommentarer:

  1. :-) Ett perfekt sätt att vakna på med att läsa ett inlägg här! God morgon och ha en alldeles underbar dag!

    SvaraRadera
  2. Kära Spader, jag är så glad för din och Essets skull. Hurra!!!!

    SvaraRadera
  3. Dessa nätter.
    Gilla på att du kallar den nyblivna maken för lilla snigel. :))

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Tack för ett morgonskratt! Herre gud! "lilla snigel" - hahaha! :D

    SvaraRadera
  5. Klart du ska kalla honom för Käre Maken, även om han är en liten snigel....:-)

    SvaraRadera
  6. Du är underbar vännen!

    SvaraRadera
  7. :-)

    Lilla snigeln är sötast i världen!

    SvaraRadera