onsdag 12 juni 2013

Sånt som är mitt


Två ringar och ungen i mitten!

13 kommentarer:

  1. Ja och så mina vänner också! Typ superfina är dom!

    SvaraRadera
  2. Yes! Snart åker jag på semester också. Gissa om jag behöver semester, bara gissa!

    SvaraRadera
  3. Fint som bara den!!!! Snyggt med två ringar tycker du inte?!

    SvaraRadera
  4. Grattis till att ha blivit fru! Så fina ni var! :)

    SvaraRadera
  5. Librarybeth: Man känner ju tyngden. (och det känns supersnyggt)
    Nina: TACK! Ja, jag tycker att vi ser precis så lyckliga ut som man bör.

    SvaraRadera
  6. Grattis Anna, och vad fina ni var! Speciellt i håret (höhö)

    SvaraRadera
  7. Albana: Alla var ruskigt fina i håret. Nästa gång får jag inte gå själv!! TACK!

    SvaraRadera
  8. Funderar över vart mitt fokus egentligen ligger när det enda jag ser är vad som står på armbandet...! Trycker gilla!!! :)))

    SvaraRadera
  9. Ha ha, du måste köpa ett! Finns i Ung Cancers webshop!

    SvaraRadera