fredag 12 juli 2013

Om ett körkort

Det nya körkortet har kommit. Eller har kommit... Det finns på Posten. Där har jag varit i annat ärende idag, men eftersom jag trodde att det låg på ICA så hämtade jag inte ut det då. Inte så smart kanske. Men det finns ju en dag till veckan också. En måndag och en tisdag... och så vidare. Men idag fredag. Esset och jag ska ut på AW med kompisar. Riktiga kompisar, inte såna som skriver mailen.

Däremot har jag fått ett nytt mobilskal som Äldste sonen införskaffat på nätet. Gulle den ungen. Gillar. Men någon ny header finns inte tid till just nu. Suck.

1 kommentar:

  1. Har du ett postkontor där du får hämta försändelser?! Det finns inte här hos mig! Här är det ICA, Coop, Videobutiken eller tobaksbutiken man får ränna runt på.
    Coolt skal!

    SvaraRadera