lördag 4 januari 2014

4. Kolla! Här är en bild från mitt vardagsrum

Den här har jag fixat med i förväg eftersom vi är på väg till Gävle för att spela kort i detta nu. Ofta som det händer. Kortspel. Och åkande till kortspel.

Ibland spelar jag kort hemma vid datorn. Då är det här min utsikt. Kanske är det något program som stökar litet på tv:n också.

Här i mitt vardagsrum, som sitter ihop med det öppna köket, i "Husvagnen" trivs jag utomordentligt bra. Kom och hälsa på!
Vad står det på tavlan?
 

6 kommentarer:

  1. Bra utsikt när du släpper korten med blicken.

    SvaraRadera
  2. Fina husvagnen!

    Fast det bästa med husvagnen är ändå de som bor där. Kram.

    SvaraRadera
  3. Nice och enligt tavlan verkar det som ni gör en hel del hemma hos er. Mycket trivsamt tittauppfrånkortenställe :)

    SvaraRadera
  4. Ville gärna se vad det stod på tavlan, tur din väninna fotade den :)

    SvaraRadera
  5. Alla: Verkligen turligt att Katarina fotar ibland. Husvagnen är bra!

    SvaraRadera