torsdag 16 januari 2014

London

Esset sticker till Europakontoret ett par dagar.

Jag och Junior hänger kvar här i Järvastaden. Inte riktigt samma lika. Faktiskt.

Vi har diskuterat det här med att försöka jobba litet i London. Esset skulle jobba alltså. Några år. Jag tänkte i sånt fall vara skrivande hemmafru.

Men vi har dissat hela idén. Inte precis klimat för en hostande Spader. Smog också. Inte för att hemmafru, om än en skrivande, skulle passa heller.

En innekatt som gillar att hänga med andra katter. Sån är jag.


8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Alla snubbar vill ju vara katt! Och alla gärisar! :-)

      Radera
  2. Alla som är coola är katter! Till exempel du. Till exempel jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är så klart typiskt coola katter. Med klor. Som vi (oftast) har indragna!

      Radera
  3. Om jag kunde lägga in en bild här skulle jag sno den du har i nedre högra hörnet! Fnissar också åt dina etiketter. :-)
    /Lillemor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lillimor! Du är så snäll. Bra om du gillar etiketterna, jag har inte varit så pepp på dem ett tag!

      Radera
  4. Tack snälla för Aristocats. Jag blev på riktigt gott humör, jag älskar katter i alla dess former.
    Håller med dig. London är inte bra för luftrören.
    Ha det bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram Viola! Vi håller oss i Sverige tills vidare!

      Radera