tisdag 7 januari 2014

Mail

Idag skrev jag ett mail på cirka 125 ord. Det innehöll två stycken jävligt och ett jävla. Såg jag senare.

På slutet la jag till ett <3 att="" de="" dem.="" f="" gillade="" jag="" kra="" mailet="" p="" r="" s="" skrev="" skulle="" som="" till="" vara="">
Just in case.

UPDATE: Ha ha ha! Avslutningsvis fick jag litet hjälp av Blogger ser jag.

Efter att jag la till hjärtat skrev jag något i still med att jag ville att mottagarna av mailet skulle veta att jag gillade dem. Chrome och jag är nybörjare. Internet Explorer vill inte hänga med Blogger alls!

9 kommentarer:

  1. Exakt som det ska vara. Tveka aldrig!

    SvaraRadera
  2. Hm? Känner mig osäker på det sista, men några jävla och jävligt kan man absolut klämma in i både det ena och det andra sammanhanget. Go girl!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så får det bli. Fler svordomar åt folket!

      Radera
  3. Du är duktig med svordomarna du! För duktig? Hur som har jag nåt att lära här... :-)
    Nu när du skaffat Chrome kanske du kommer att älska tillägget "adblock"?
    https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom
    /Lillemor

    SvaraRadera
  4. Vem vet! Jag brukar iofs inte bli jättestörd av reklam, mest skratta åt eländet. Det är ju inte som på tv att det blir stopp i flödet.

    SvaraRadera