...levererar... inte.
Tyvärr kommer vi nog inte göra fler affärer med varandra efter att de här abonnemangen är överspelade.
Ett Årskort Surf till en (ännu ej levererad) julklappstelefon (beställd i november - ringd och frågad efter tre gånger!!) som på något sätt kommit på villovägar i paketet på julafton kan inte ersättas trots att det är oanvänt och förmodligen bortkastat av Junior.
"Det förstår du väl att jag inte kan skicka ett nytt till dig?"
Nej, det förstår jag inte alls. Faktiskt.
Kanske inte precis Mormor gråter, men det är ju jävligt synd på hennes julklapp, det är det!
Men, kan någon annan använda det? Är det inte kopplat till ett nummer? Vad märkligt!
SvaraRaderaJättemärkligt! Och om det inte är kopplat till ett nummer så kan de väl helt enkelt lita på att vi inte har sålt det till högstbjudande. Dessutom borde man vilja göra en kund nöjd, när man verkligen har fallerat.
SvaraRaderaÅh, trist när de inte vill ha nöjd kund, så småaktigt.
SvaraRaderaSupertrist. Kostar dem nada. De skulle helt enkelt bjuda mig på något som jag redan betalt för och nu inte kan använda. En kompensation jag hade varit nöjd med när jag köpt ett JULpaket. Som de ska skicka idag. Jag har dessutom suttit i sammanlagt 2,5 timmar i telefonkö. Jag tror att de är totalt puckade. Faktiskt.
RaderaMäh! De borde ju kunna se att det inte är använt?
SvaraRaderaEller hur? Tydligen för avancerat för Telia. Men om det inte var så utan att jag var en devious brottsling som försökt att SKO mig på deras JULklapp som inte har kommit så tycker man att de kunde tappa de här 0,5 G surf/månad i ett år utan att gå under?
Radera