torsdag 20 februari 2014

Konversation utanför min kontorsdörr mellan två manliga kollegor

-Vad trött du ser ut!
-Jag är trött. Så blir man väckt av hunden hur tidigt som helst.
-Har du hund?
-Ja en 10-månaders ... (skjut in random hundsort).
-Håller den dig vaken om nätterna också?
-Nej, men då har jag en fästmö som håller mig vaken!

Jag exploderar av skratt.

-Hon vill prata hela tiden, om allt som har hänt under dagen. Varför är tjejer så?
-Ja, jag går aldrig och lägger mig samtidigt som min, för då vill hon bara pladdra. Det finns alltid något på TV som jag kan kolla på.


2 kommentarer:

  1. De verkar inte ha det så lätt de där killarna. Själv går jag ofta och lägger mig före sambon. Men det absolut inte för att han pladdrar för mycket. Han är ju inte precis den pladdrande typen.....:-)

    SvaraRadera