måndag 19 maj 2014

Ni vet när man ska berätta bra grejer om sig själv i vissa sammanhang...

... till exempel på jobbet - om man kanske jobbar som lärare- för det råkar vara inne eller hippt, och ingår i någon tramsig samarbetsövning? Och alla säger att de inte kan komma på någonting? Då brukar jag minsann komma på en jävla massa saker. Som jag liksom glömmer bort i vardagen. Kanske.

Jag är i alla fall utomordentligt välutrustad med skills när det gäller bestämning. Like a boss!

Ingen bestämmer som jag. När det gäller snabba beslut är jag drottning. Beslutsunderlaget kan vara skakigt, men jag står fast!




Fort och fel är också en bra beskrivning av mig. Men man kan ju ombestämma sig?

3 kommentarer:

  1. Fast andra ser inte fort och fel. De ser snabb och effektiv:-)

    SvaraRadera
  2. Jag är lite som du. Att bestämma är lite av mitt signum.

    SvaraRadera