fredag 22 augusti 2014

Fredag, fredag, fredag

Aldrig har du varit mer efterlängtad. Eller det kanske var att ta i, men jag är sjukt trött och den där jävla klockan ringer alltid när jag absolut inte vill gå upp.

Stökig sömn gör ingen glad.

Vad som gör en glad är häng med kompisar. Igår med Kate och I will not. Och vi pratar om fler bloggträffar. Det är något visst med bloggosfären. Det verkar som om jag ändå måste hänga kvar här trots brist på ord.

Words - ni brukade komma så- easy to me.

8 kommentarer:

  1. Det är så roligt att ha dig tillbaka i bloggosfären ska du veta! Men högsta prioritet är att det känns bra för dig såklart. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack igen för i går! Fantastiskt trevligt och stärkande som vanligt.

    Och klart att vi måste ha fler bloggträffar!

    SvaraRadera
  3. Träffas gärna igen. Ni måste fiska upp mig!

    SvaraRadera
  4. Alla: Vi gör´t. Fler och mer bloggträffar åt folket. Dags för en enkät?

    SvaraRadera
  5. Klart du måste hänga kvar! Blev sååä lycklig när jag fick läsa dina rader igen. Kram

    SvaraRadera