lördag 9 april 2016

Count your blessings

En sak (av flera) som jag är riktig bra på är räkning, typ matte. Ja, jag är bra på råkning också - vill nästan tillskriva mig uttrycket -men det här var ingen felskrivning.

Ofta räknar jag då alla bra saker i mitt liv. Som ni säkert har sett härinne både nu och då.

När jag räknar de dåliga grejerna håller jag det litet för mig själv så där.

Som ni säkert förstår har vi vetat om den här grejen om landslaget (1) ett litet tag. Och jag har velat skrika det från hustaken. Som jag har längtat efter den där tröjan.

Nu väntar hård(are) träning för att kunna leverera det man i princip har lovat. Sitt allra, allra bästa.

Under tiden vill jag bara meddela att jag har biljetter till såväl Maggio (2) som Kent (3).

Pilutta.




4 kommentarer:

  1. Så glad för din skull! Och glad att jag får läsa det här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så snäll Lille! Största kramen!

      Radera
  2. Jag är nog mest avundsjuk på trean, inte så mycket på ettan, men det är ju tur eftersom jag inte kan spela bridge.

    SvaraRadera