tisdag 25 september 2007

Internet är en annan del av världen

I cyberspace fortsätter Spader Madames eskapader. Fick nyligen denna tvetydiga kommentar på ett inlägg på bridgeförbundets hemsida.

Kära Spader Madame!
Jag har också varit rökfri i 28 dagar under de senaste 30 åren. Vi kan väl fira det med att skjuta en björn och krypa under fällen och mysa.
XX


Jag blev naturligtvis mycket glad över denna inbjudan så jag kollade raskt upp vem denne intressante man kunde vara. Det här var hans bild:












Jag svarade därför litet avvaktande:

Käre X!
Alla förslag till att fira mitt rökstopp mottages generellt med stor tacksamhet! Björnskyttet funderade jag då på att överlåta till dig, medan det utlovade myset seriöst övervägdes! Tittade därför in på din profil där jag upptäckte att din lön inte täcker strumpor, varför jag varmt rekommenderar ett längre rökstopp än 28 dagar!

Mina tips är då som följer: Skruva fast så mycket som möjligt i golvet, be någon ansvarsfull person i din närhet att gömma alla vapen/vapenliknande föremål på för dig okända platser. Jag avslutar med ett GL till dig också!/Kram

Jag har funderat på detta litet mer och undrar om inte X kommer att få större utdelning om han helt enkelt säljer det skjutna björnskinnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar