måndag 19 maj 2008

Sönerna

Det verkar precis som om killar är en egen sort...ja, ja Mars och Venus i all ära, men alltså en egen jävla art...

Började vänta på att tonårssonen skulle komma hem från skolan runt halv fem...

Han dök upp från underjorden (källaren där han huserar) klockan fem i morgonrock. "Har du inte varit i skolan", gapar en förvånad Madame? -"Jag sa till dej att jag skulle vara långledig-studiedag, men du svarade inte...". Jag trodde i min enfald att han hade åkt till skolan när Junior och jag var på vårdcentralen. Ungen hade sovit hela fucking dagen ... Helt otroligt!

Junior åt en morot till frukost i morse...helt enligt beställning. När det hade gått en halvtimme och den ännu inte var uppäten undrade den ömma modern om det förelåg något problem. -"Nej, jag njuter av maten som Pappa, har jag ju sagt!"

Jag tror att ett bad för Madames del skulle göra susen, vad tror ni?

4 kommentarer:

  1. Hehe ja du är välvärd ett långt bad.
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Du är värd ett långt bad... Men jag undrar om inte tonårsdöttrar är MYCKET värre.... ;-D

    SvaraRadera
  3. ÅH ta ett långt skönt bad vetja. Det är du värd. Och NEEEEEEEJ jag ser nog inte fram emot att J gör entre i tonåren....Nåväl jag har ett par år till på mej...

    SvaraRadera
  4. Alla: Badet är mitt livs största succé!

    Beerbelly: hoppas att din kväll också blev ok.

    Miss UD: Du har förmodligen rätt! Jag tackar min lyckliga stjärna!

    Hilda: men den som sover syndar icke ;-))pst, det är nu som förarbetet måste göras, litet försiktig indoktrinering och tuktning... :D

    SvaraRadera