lördag 3 maj 2008

Väntans tider

Jag väntar fortfarande...

Den som väntar på något gott...har inte ringt efter en Calzone?

Man kan faktiskt ringa efter pizza om man befinner sig i huvudstaden.

För övrigt leder Landslagsspelarens lag SM-finalen i bridge... och här sitter man i huvudstaden och stirrar på en datorskärm.

-"Är det du som sitter och slår i skrivbordet Spader?" Mamman ropar och man får svara att Landslagsspelaren måste passa och ännu vet han inte det. PASS, skriker Madame, men ingen hör hur man ropar... Till slut passar han och Madame ropar till Mamman att nu gör äntligen någon som man säger! Kors i taket.

4 kommentarer:

  1. hi hi hi....Vad frustrerande!!

    tror jag måste läsa på lite om Bridge. Jag har ingen koll...

    :-)

    SvaraRadera
  2. jag säger som hilda: vad pratar du om egentligen.. ;). Visst är du i Hufvudstaden hela veckan?!

    SvaraRadera
  3. Calzone låter bra gött. Får bli en sådan med vitlökssås ikväll tror jag. Mums.

    Förstår att det är frusterande. Hoppas det gick/går bra för honom.

    Ha en super kväll!

    SvaraRadera
  4. Hilda: Klart du kan läsa på...men jag har heller ingen koll. Det bryr jag mig inte om!

    Loppis: Jag är i mitt i smeten, precis där jag vill vara HELA veckan.

    Beerbelly: Får väl vara för att fira nya lägenheten då!? Det gick såklart skitbra. Landslagsspelaren regerar... Ha det super själv!

    SvaraRadera