torsdag 3 juli 2008

Du mamma...

Junior och jag är tillbaka i Huset vid Älven. Solen skiner från en klarblå himmel och vi är på väg till badet för att utnyttja dagarna till fullo... Det är den bästa sommaren ever!?!

-"Jag längtar till julen!" Den luttrade mamman studsar faktiskt till... -"Mormor har lovat att jag ska få Indiana Jones till Wii!"

Vaddå? Är bloggen ingen önskelista? När kvällen är här och solen gått ned ska jag komma i fatt med bloggläsning och kommentarer...

Tills dess önskar jag er en skön julidag!

6 kommentarer:

  1. Ha ha ! Oh dessa goa barn som alltid får en att studsa med sina underbara kommentarer!

    Hoppas att ni får en härlig dag på stranden.

    PS Jag har svarat på din utmaningen i min blogg nu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hade det bra på Hasseludden.

    SvaraRadera
  3. Choklad: Jag kollar! Stranden (egentligen bassängkanten, vi snackar nordvästra Sverige nu!!) var underbar!

    Cicki: Det var perfa! Tack!

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem.

    Vi ses väl i gbg?

    SvaraRadera