lördag 11 oktober 2008

Spader och en lång lördag

När Spader vaknade i morse var det först tänkt att hon skulle gå upp och kolla på när damerna spelade i Peking, det är nämligen det enda lag som har gått vidare till slutspel. Men Spader kom på andra tankar och insåg att det var så skönt att bara sträcka litet på sig och mjukt somna om. I stället för att gå upp efter den ringande klockan 07.00 vaknade hon totalt utsövd klockan 08.45.

Spader har nu kollat in de andras bloggar och funderat över livet i största allmänhet. I benen molar det litet lätt av träningsvärk så det ska tränas litet till under dagen och sedan badas. Äldste sonen håller på att göra frukost och vågen var snäll i morse. I kväll kommer Brasse och Kenneth för att kolla på fotboll! Spader har nämligen TV8!! Det ska röjas litet och handlas, men Spader har också ett ganska fånigt leende på läpparna. Livet är ganska bra!

6 kommentarer:

  1. Hoppas det fortsätter lika bra. Ha en underbar dag, kära Spader.

    SvaraRadera
  2. fånigt leende är grejen, men mitt har lagt sig...

    SvaraRadera
  3. Jag vill höra mer om det fånig leendet....

    Spader är sååååå värd det!

    SvaraRadera
  4. Jag vill också le fånigt!

    SvaraRadera
  5. Fånigt leende? Betyder det vad jag tror det betyder? ;-D Kul!

    SvaraRadera
  6. Cicki: Den här dagen har varit fånigt bra, med massor av träning... KRAM!!
    Loppanlej: Ditt leende är snart tillbaka om jag känner dig rätt! Tillsvidare skickar Spader kramar åt ditt håll!
    Miss UD: Får höra mer om det fåniga leendet snart -promise... Så glad för att du tycker jag är värd det. KRAM!!
    Tess: Det kommer! LOVAR!! Du kanske ska söka dig till närmsta bridgeklubb?? ;-))KRAM!!
    Åsa: Ja, det tror jag allt att det gör... Om jag känner Spader rätt så ramlar allt ur henne om en stund... utan minsta karamell - Pilutta dig och mig! KRAM!!

    SvaraRadera