torsdag 3 december 2009

Myskväll i Lilla byn

Vi tisslar och tasslar, pratar och skrattar, minns saker från förr och uppdaterar om nytt.

Carina känner verkligen den riktiga Spader och hon säger att det märks att Spader är lycklig nu!

På blanka blad fyller jag en känsla
den stilla stunden känns ren och klar
när ögonblick blir en helhet
när allt bara är som varma ljus
när hjärtat klappar lugnt och tyst
och jag kan andas ut

Allt det som var nu flyr bort
ta vara på det lilla blir stort
allt rusar iväg jag vänder mig om
det som var nu är långt bort

4 kommentarer:

  1. Åh, det är härligt att ha en vän som står en så nära, som verkligen vet man är! Att vara lycklig, det är stort!
    Kramen till dig!

    SvaraRadera
  2. Sådana vänner växer inte på träd... Lycka är hur stort som helst och det bara breder ut sig liksom! Stora kramen till dig också!!

    SvaraRadera
  3. Jag gläds åt din glittrande lycka, det är så härligt att få ta del av den här på bloggen.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Roligt med lycka, särskilt bra om också ni andra kan dela den med mig/oss! Stora kramen!

    SvaraRadera