torsdag 20 december 2012

Insikt

Den här julen kommer kräva sin beskärda mängd choklad.

6 kommentarer:

  1. Livet kräver sin beskärda mängd av choklad.

    Om du frågar mig.

    Vilket du i och för sig inte gjorde.

    Men det har ju aldrig hindrat mig förr, så varför nu?

    Du är så fin i alla dina klänningar. Jag suger på att kommentera just nu, men jag tittar in varje dag.

    SvaraRadera
  2. Jag har precis tänkt på samma sak. Redan ikväll framför Love Actually.

    SvaraRadera
  3. Redan nu kräver Fru Fransson choklad till kl 2-kaffet..

    Fin klänning!

    SvaraRadera
  4. Mer choklad till folket och snart semlor, men först saffranspannkaka.

    SvaraRadera
  5. Härligt hörni! Då kan vi tänka ordentligt på det nu under julhelgen, choklad i stora lass ska det bli!

    SvaraRadera