onsdag 13 juni 2007

En härlig dag!

Åh, vilken tur jag har. Låg hemma ensam och deppade, när det ringde orkade jag inte ens svara idag. Då kom det ett SMS som bjöd ut mig på lunch!
Klockan var halv ett och jag hade inte ens duschat. Kompisen Meja med tonårsdöttrar kom och 40-årsgratulerade i efterskott, efter en dusch och god mat gjorde vi "stan" med shopping. Snabbt avklarat men så roligt!!!Jag köpte nya T-shirts till äldste sonen att ha i avslutningstider, jättesnygga och sköna skor (merrel) till Mamma, som är på väg från Sthlm. Hoppas att de passar och att hon gillar dem, har naturligtvis öppet köp men det är så roligt när hon blir glad. Mamma ska också få se sitt nygjorda färdiga rum på övervåningen. Hon har nu alldeles egna 50 kvadratmeter där uppe!

Kollegan ringde också och vi bestämde att jag skulle följa med på UF-kickoff (UF=Ung Företagsamhet, ett jättebra koncept för skolungdomar) i höst. Känns konstigt att planera så långt fram, men det är vad jag behöver....

Återkommer när jag har städat (Mamma är ju på väg), varit på fotbollsträning med yngste sonen samt kollat på Lost!

2 kommentarer:

  1. Har hört ryktet om din återkomst till hösten, ser fram emot det. Din blog är toppen tycker jag, även om jag nyss börjat läsa den... Ha de bäst, vi ses!//Hurtis..

    SvaraRadera
  2. Hej Hurtis! Tack för den positiva feedbacken, fantastiskt att vara på jobbet idag, gillar t o m de något torra mötena! Du é bäst!

    SvaraRadera