torsdag 14 juni 2007

Skorna föll i god jord!

Hej igen! Svårt att få tag i bloggtid när Mamma har kommit, men har nu en liten paus innan jag ska på NIO:rnas fantastiska(?) avslutningsshow! Äldste sonen har plinkat och plonkat, riffat och ylat i flera dagar nu. Blir det någon låt som tillägnas hans mor? Det mest fantastiska är att mat ingår, ingen behöver stå vid spisen!!

Mamma älskade sina nya skor, och jag blev så lycklig! (Det är en konst att köpa skor till någon annan!)

Åkte mina 4,5 mil till jobbet idag och hälsade på, och hör och häpna, läängtar till att få börja jobba litet redan i höst! När man träffar sina kollegor känns det varmt i kroppen! I LOVE YOU!!! När jag kom hem fick jag KAFFE av Mamma och elektrikern var här. Nu är mitt låånga badrumsprojekt snart klart, hoppas, hoppas att rörmokaren gör färdigt imorgon, jag vill skrota duschen i källaren...

Inte någon måtta på populariteten; fick jättevackra solrosor av kompisen Meja idag. Hon har stått på väntelista för att de ska komma ända hit till byn....De är min absoluta favoritblomma, hade tre ensamma solrosor i min brudbukett, och det vet en riktig vän....

1 kommentar: