måndag 11 juni 2007

Åska i luften!

Huvudvärken gör sig påmind och de mörka molnen tornar upp sig i väster....

-Jag är hungrig, vrålar yngste sonen. Tur nog har äldste sonen moped och den hittar nästan själv vägen till den lokala Sibyllakiosken. Vi står förmodligen för halva omsättningen där....
I vår familj har vi tappat lusten till att laga mat sedan Henrik (min man) gick bort. Middagen kommer litet som en överraskning för mig, liksom hyran är en oväntad utgift för andra....

Får man bara kaffe sedan så klarar man nog av litet våld och ond bråd död....CSI regerar i min värld, men får nog gå på inspelning, eftersom det är nystart för brittiska deckarserien "Mördare okänd" ikväll. Väljer så att jag slipper reklamen om möjligt...

Hoppas bara på en liten urladdning så att TV:n inte dör bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar