måndag 13 augusti 2007

Spader Madame raidar apoteket

Synd, synd om mig!!!

Har handlat plåster och sugpastiller. Skickade sonen att införskaffa: frukt, chokladkakor, ostkex, tuggummi, mer choklad och godis. Vill hellre röka!!! Liiiiiider..... fastän inte rökstoppet börjar förrän jag går och lägger mig! Planerar för att sova mycket den kommande veckan, den som sover syndar ju icke! Har redan tröstshoppat - två lampor till den nymålade hallen, elektrikern kommer och sätter in dem på fredag. Måste helt enkelt boka bridge hela helgen, hur ska jag annars överleva??????

Heja på mig, så ska jag lova att inte ljuga om rökningen......Jag tror faktiskt att jag kommer att klara det. Har varnat kidsen för monstret som dyker upp i morgon kväll. Mutar med Simpsonfilmen på onsdag kväll. Får helt enkelt spela in Poirot - Christie regerar fortfarande!

2 kommentarer:

  1. Heja friskt huör, det är det... Jaja, kämpa på. Jag tror på dig, om du har lika stor vilja som du är duktig att prata (och blogga med, för den delen!) går det nog finfint! I´ll keep my eyes on you!!/H

    SvaraRadera
  2. Tack H! Blir så glad att du håller på mig! Jag tycker du är bäst! Ta det lugnt med skalbaggarna imorgon! Kram

    SvaraRadera