måndag 20 augusti 2007

Sur som en citron....

Veckan som gick:
Jobbar, springer, försöker tänka (går inte så bra), skrattar, gråter litet, springer samma väg en gång till, försöker tänka (går inte så bra), skrattar, letar efter papper (höll ju i dem nyss), skrattar igen, går snabbt, nu är det rökpaus - NEEEEJ!

Helg:
Sover, gråter, sover litet till, skrattar år ungarna, tjatar, skriker, är sur, badar, fortfarande sur, arg, sover, provar sova litet till - mat nu igen? -NU MÅSTE JAG RÖKA!!! Skiter i det, har ju redan hållit ut snart en vecka! Är sur, kan inte sova, tuff dag imorgon, vaken, vaken, vaken....

Första dagen med ungarna på jobbet:
Springer, möten, möten, letar papper, schema?, letar och SKRATTAR!! När har vi LOV?


Som ni ser har jag haft några tunga dagar, mest besviken på mig själv eftersom jag inte kan kontrollera mitt humör. Jag har varit på alldeles för dåligt humör för att blogga. Bäst fungerar det på jobbet, antagligen för att jag inte hinner känna efter så mycket.

Idag började min alldeles egna Junior i skolan. ÅÅÅHHH vad han är stolt och lycklig. Senior började på gymnasiet och han ser fram mot att spela rock med sina klasskompisar. Min alldeles egna Meja kom hit och fikade och lyssnade på mig när jag tyckte jag var kass, allt känns alltså mycket bättre! Tack för alla positiva kommentarer och påhejningar, IRL och på bloggen, de värmer enormt mycket. Nu är första h-vetesveckan över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar