måndag 24 september 2007

Stjärnsopranen skickar brev

Hon är inte klok den där sopranen...

Fick ett brev från henne idag. Ja, jag kan se att det är från henne på en gång, känner igen handstilen. Kuvertet var vadderat och tjockt så jag förstod på en gång vad det var! Hon fick låna några DVD:er när hon var här, och nej jag har aldrig laddat ned film på nätet, vet inte hur man gör, men hon behövde verkligen inte skicka hit dem så fort hon hade sett någon.

Junior hojtar -Öppna, Öppna, skynda dig! Nej, han är inte släkt med Gunde! Jag öppnar och ut trillar - (hör ni trumvirveln...) ÄTPINNAR! Precis vad jag behöver och önskade mig. Junior kommenterar: Lättlurad, lättlurad! Samma form och tyngd. Jag tycker att det var värre när jag trodde att jag skulle få en fritös och det var en dammsugare. Ungefär som att gissa på en fotboll när paktetet innehåller tätpackade skidstavar....

Tack så mycket, Nettan!

2 kommentarer:

  1. Jag fick också en present idag skulle man kunna säga.

    Lönespecen dök upp i lådan.

    Här ska betalas räkningar på löpande band.

    Hurray!

    SvaraRadera
  2. Är livet inte härligt, så säg! Får snart min lilla 25%-spec. FK kanske aldrig betalar, men WTF...har inte så många räkningar heller. Tänk bara på alla pengar jag sparar när jag inte röker...Hurray, var ordet för dagen...

    SvaraRadera