fredag 19 oktober 2007

9 1/2 vecka

Nu borde jag väl få många besök på min blogg! Tyvärr är jag precis lika osexig som vanligt, håller bara på med min räkning av dagar, veckor och förhoppningsvis år!

FEST, FEST som jag faktiskt ser fram mot ikväll! Eftersom chefen ville att jag skulle komma och jobba idag, och det sammanföll med min egen önskan, är jag här på jobbet. Tyvärr utgår därför den länge emotsedda skogspromenaden, nu kommer väl aldrig detta gyllene tillfälle tillbaka, synd helt enkelt.

Den uppmärksamme läsaren märker att jag i samma inlägg fått med 9 1/2 vecka, chefen och synd... Hur verkar det med tanke på kvällens begivenheter?

2 kommentarer:

  1. Nästan inga som googlar på det där tydligen. Provar med sex och synd, men det funkar inte alls;-))Kanske hittar de hit med hjälp av Brynäs nu helt plötsligt. Visste inte att de skulle bli så heta, eller egentligen är de ju iskalla...

    SvaraRadera