måndag 22 oktober 2007

Indisponibel

Spader Madame är litet småkrasslig och dansade därför ingen linedance idag.

Låg på soffan och ojade mig, när informationen om Brynäs förluster och Boorkens avsked nådde mig. Nu vill jag svära mig fri från alla eventuella anklagelser från Brynäsfans. Förlusterna har ingenting med mitt högst eventuella snarkande i augusti att göra! Jag har inte ens noterat att det har gått dåligt för laget, jag har bara märkt att Leksand vinner och har fått en ny målvakt. Intresset är alltså tämligen begränsat.

Landslagsspelaren (som faktiskt, helt enligt mitt tips, gick vidare till kvartsfinal i VM, men åkte på pumpen mot Holland) skriver mail. Skogspromenaderna bör avrådas, skallgångskedjorna kommer att få så mycket att göra. Han anser att vargarna måste varnas, Spader Madame är ingen Rödluva direkt. Humor va??? FYI: Spader Madame vann skolorienteringen flera år i rad, det var för övrigt i den åldern hon blev botad från alla sjukdomstillstånd som kräver naturen som botemedel. Intresset för skogspromenader är alltså fortfarande tämligen begränsat!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig!!! Tänker på dig under mina skogspromenader..;) Skogspromenader är läkande, madame!

    SvaraRadera
  2. Om man inte bryter benet när man snubblar på en rotdj-el, blir myggbiten och därför sönderkliad eller något annat som gör Spader madame "Skogstokig" ;-))

    SvaraRadera