torsdag 25 oktober 2007

Piggar på mig!

Efter magsjuka kommer sol, eller hur det nu var. Känner mig tom, nej - inte så, utan i huvudet. Var hos kuratorn idag, då blir allt litet bättre. Sover, sover och sover. Hur mycket kan man sova egentligen?

Var tvungen att träna litet kortspel i går kväll. Åker till Ludvika för att spela litet matcher på lördag. Jag lämnar Junior redan imorgon så tar jag en shoppingtur först, det botar nästan allt!Att sedan sova i en hotellsäng, alldeles ensam, med helt egen tid, är guld värt!

Mamma och jag raidade apoteket igår. Pepparmyntsoljan får bli mitt uppåttjack, nu när ingen nikotin tillförs kroppen förutom genom små, små sugtabletter vid krisartade tillfällen. Funkar dock inte vid magsjuka... Stackars Spader Madame...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar