onsdag 17 oktober 2007

Kalas

Jag tror att Puderpuff har missuppfattat det där om kalaset på fredag!

En kollega fyller jämnt så vi ska ha fest. Mamma kommer och passar Junior och jag ska inte köra bil hem själv. Det är ovanligt att Spader Madame deltar i fester på jobbet, ännu ovanligare att hon inte kör bil. Det där öltältet i somras har gjort Spader Madame litet vågad. Kompisen Brasse kommer och återbördar Spader Madame till hemmet efter kalasets slut!

Men, det verkar som om Puderpuff tror att jag ska sova över hos henne och att hon därför försöker förekomma med den tidigare föreslagna boten mot snarkning, d v s skogspromenader. OBS!! Det är förfest vi ska ha, inte efterfest!!

OK, låt mig säga så här, om vädret är som idag så ska jag ge promenaden en ärlig chans...Annars tror jag nog att Puderpuff kan fetglömma!

4 kommentarer:

  1. Nu tror jag nog att det är dags för dig att inse skogens och tältandets storhet... ;)

    SvaraRadera
  2. Men, vilken hård kampanj det drivs...Vädret verkar hålla i sig i alla fall ;-))

    Kan vi leta på din bänk, den verkar skön...

    SvaraRadera
  3. Spader Madame ut i spenaten med sig!

    SvaraRadera