fredag 5 oktober 2007

Packad och klar!

Befinner mig faktiskt redan hos Mamma. Efter att nästan ha blivit vansinnig, när väsklåset med kombination inte gick att stänga, slängde jag frustrerat väskf-n i bilens bagageutrymme. Äldste sonen hade öppnat den och inte haft någon koll på hur kombinationen var. Stress skapar ett enormt röksug. Nu har mamma och jag fixat det och jag sitter framför datorn, yr i mössan av trötthet. Jag har INTE rökt! Vad som finns i väskorna vet ingen helt säkert, men jag har följt mina packningslistor från tidigare resor. Pass och biljetter är med. Pengar? - Mamma ska ju också till Turkiet!

Sveriges bridgelandslag har haft precis det flyt som vi supportrar behöver se! Hoppet lever och chansen till kvartsfinal finns fortfarande. Spader Madame sitter klistrad vid datorn klockan 05.00 imorgon bitti. Innan planet lämnar Arlanda vet vi - men jag tror att vi går vidare!

1 kommentar: