torsdag 4 oktober 2007

Terapi

Är deppig!

Svårt att sova nattetid, svårt att vara vaken dagtid. Gick upp med Junior, frukost, tandborstning, påklädning och avlämning på skolbussen. Tillbaka i TV-soffan och sov, missade nästan Sveriges match i Shanghai, en förlust som svider. Borde äta, men är inte hungrig.

Kommer på att det finns ingen regel som säger att man måste hämta tidigt på fritids när man har tid till 16.45. Finns heller ingen regel som säger att man inte får bada bubbelbad mitt på blanka eftermiddagen. Förresten behöver man inte följa idiotiska regler om de hade funnits. Jag tar helt enkelt ett bad...

Uppdatering: Kompisen Brasse ringde och vill dricka kaffe. Han tar med en tunnbrödrulle och när jag har ätit... då ska jag bada!!!

5 kommentarer:

  1. Om jag hade haft några smarta saker att säga hade jag sagt dem nu..

    SvaraRadera
  2. Puderpuff här: Kom igen nu, kämpa på! God mat i morgon (hoppas jag.. ) sen bär det ju av!! Är såååå avundsjuk på dig! Du kommer att få det jätteskönt, och du kommer klara "ickerökningen" galant!! Kraaam

    SvaraRadera
  3. Miss UD: Jag tycker att den kommentaren var smart! Fnissade!

    Puderpuff: God mat, det är livet det.....

    Har badat och packat och packat och tvättat, nu sover vi litet så får vi se om det inte blir litet bättre!

    SvaraRadera
  4. Ha det helt underbart där borta!! Är en liten gnutta avis...

    SvaraRadera
  5. Thx Loppis! Ha det bra när ni åker hem! Jag tänker på dig - jag tror att det hjälper att vi är många som gör det! Kram

    SvaraRadera