tisdag 20 november 2007

Dags att fira!

Missade igår att jag gjorde mitt hundrade inlägg på bloggen! Värt att fira tycker jag.

Den 14:e augusti slutade jag att röka och nu har jag varit rökfri i 14 veckor. Tårta någon? Kanske en morot?

Ungarnas konsert var magisk. Det känns skönt att veta att jag har ålderdomen tryggad eftersom min äldste son kommer framleva sina dagar som rosad och prisad gitarrhjälte! Synd bara att stjärnsopranen tillika sångpedagogen inte fick höra sin gudson sjunga "Iris". Junior levererade hitarna Dinosarier och Hajar med ackuratess i sin kör. De bägge guldgossarnas mor tjöt och njöt. Farmor och Mormor var överrens om att den som inte var där missade århundradets upplevelse.

Men jag undrar ändå, visst var väl pojkarnas pappa där i kyrkan?

2 kommentarer:

  1. Bra! Hoppas att han kan skydda mig från den 16-årige datamarodören också. Han har lyckats bli som sin morsa, tänker fort och dumt och/eller fel!

    SvaraRadera