onsdag 21 november 2007

Ny dator

Åh så roligt, eller...

E-postprogrammet fungerar inte i Vista. Jag hittar inte i Vista ännu. Ställ i ordning banken +e-legitimation, +favoriter....argh! Fungerar skrivaren och högtalarna? I så fall hur? Skärmen är stor som en ocean, vaddå skyddat läge? Jag är glad men bryter ihop....

Favoriterna är helt plötsligt ordnade i bokstavordning, jag hittar inte Loppis (hon står först!!)och när jag gör det har hon inte skrivit något. Har hon också fått en ny dator?

5 kommentarer:

  1. Nejdå, jag har inte någon ny dator, brottas vidare med det här gamla skrället. Har tyvärr hamnat i en djup bloggsvacka, men jag kommer nog igen ska du se!! kramar och hoppas du får allt att fungera!

    SvaraRadera
  2. Förstår din svacka, har ju haft en och annan själv, allaredan! Snälla tomten skicka Loppis fler paket, som hon kan skriva om!

    SvaraRadera
  3. Jag vill också ha en ny dator.

    Fast drar mig lite eftersom det är så mycket som ska fixas med nya pryttlar...

    SvaraRadera
  4. Ja, det är så mycket som ska flyttas och ställas in och favoriter och adressböcker och säkerhetssystem. Men nu...nice!! Du har ju haft flytten IRL också, det är litet same same! Börjar du komma i ordning där ännu? Kram...

    SvaraRadera
  5. Just nu pågår ett inredningsprojekt för vardagsrummet och hallen. Själva renoveringen återupptas efter jul.

    SvaraRadera