måndag 12 november 2007

Morrar




Det är så svårt att skriva då, när det bara bubblar en massa elakt inom en... Spader Madame skriver 10 meningar, läser dem, och suddar ut...man ångrar sig bara om man låter de bittra orden bli publicerade.




En del människor gör en verkligen illa, helt i onödan. OK, de har begripit att livet är en tävling, men måste de tävla mot mig? Hur i h-vete kan de över huvud taget få för sig att jag leder?Jag har ju redan förlorat, de behöver inte trycka till mig för att få fördelar eller att få mig av banan.

Nu gråter jag istället, det är tur jag har min mamma, för nu har hon haft många brandkårs-utryckningar på slutet! Att jag skriver det här på bloggen är svårt att ångra...

Mamma jag älskar dig!

5 kommentarer:

  1. Glömt inte att vi är ett helt gäng här på jobbet som vill att du ska må bra och vi tycker så mycket om dig!!! Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Puderpuff här: Kan bara instämma med föregående talare! Kraaam

    SvaraRadera
  3. Och jag tycker om dig med.

    Långt kvar men är du i byn helgen innan jul? Eller blir det stora staden?

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅÅÅ-Jag har mest tur i hela världen... Nu ska jag bada! Kramar till er också!

    Miss UD: Den 15:e ska jag spela kort hemma i byn, är sedan hemma till mellandagarna. Hör av dig bara!

    SvaraRadera
  5. Oh. Jag kommer nog hem fredagen innan jul och vet inte om jag åker till GBG annandagen eller senare...

    SvaraRadera