måndag 5 november 2007

Our House...

In the middle of the street. Huset är stort, jättestort, men om man får med sig en drös med ungar hem när man åker från fritids så känns det inte stort nog.

Alltför stort är det när man inser att det ska städas, jag viskar det bara men ändå, julstädning, allt för snart. Det är lika bra för jag måste, måste, gå ned i vikt och jag tänkte kombinera nytta med nytta!

Nöjen, det är sådant man ägnar sig åt på Stureplan och det passar inte i mitt asketiska liv i lilla hembyn. Trots detta måste alla nyinköpta snygga tunikor och tighta jeans få en chans att visas upp. Rökstoppet, tolv veckor och sju kilo, har gjort Spader Madame till en väldoftande köttbulle. Här måste vi helt enkelt skapa plats för julmaten!

Banta - nej för bövelen- motion är ordet!

3 kommentarer:

  1. Rökstopp är ändå något som man gör hatten av för. Motion är rätt väg att gå. Ska själv piska igång akativiteterna här med. Så vi är två helt enkelt...

    SvaraRadera
  2. ..vi är tre skulle jag vilja säga (sneglar på miss UD´s kommentar)

    SvaraRadera
  3. Hörni brudar, har svårt att se hur vi kan jämföras på samma vecka! Loppis träffar jag ju! Sedan är säkert motion bra ändå, endorfiner och sådant, men säg inte skogspromenader bara, då tror jag att jag ger upp!

    SvaraRadera