fredag 9 november 2007

Shopping

Miss UD efterfrågade litet bilder på bloggen! Jag får nästan ont i magen av att tänka på det!

Varför? Mamma brukar läsa min blogg och jag tänker/tror att hon ska tycka att jag har blivit en shopoholic! Det har jag nog blivit, summan av lasterna är konstant och något sex verkar det inte bli! Sådär, nu rodnar jag också!

OK! Några kappor:










Kjol och toppar:










Min snygga cardigan och en klänning:










Skor till det:









Tyg att klä om mina stolar i vardagsrummet med:







Hur mycket av det här pehöver jag? Nada!



2 kommentarer:

  1. Finfina kläder! Den svarta kappan var supefin. Jag behöver ha något sedan för de mer uppklädda ordentliga tillfällena.

    Nätshoppar du något eller är det stockholmsresorna som bär frukt? :-)

    SvaraRadera
  2. Jag shoppar överallt, där jag kommer åt kan man säga, så därför blir det en del på nätet också. Jag kör inte så exklusivt så det blir en del ellos och lindex online. Kappan har jag redan en i svart, den på bilden är litet grå och kostar 599 på ellos. Ett fynd tycker jag! Jag gillar att fynda!

    Modet är extremt bra i år tycker jag, tunikor och långa cardigans och korta kjolar, så jag shoppar allt en aning överdrivet...men röker det gör jag inte...

    SvaraRadera