fredag 11 januari 2008

Helgens agenda

En ren rubrikstöld från miss UD, vars helgagenda jag saknar direkt om den någon gång uteblir.

Skrev tidigare om "värsta skitstora granen".

Nu är den glada julen slut och åbäket måste ut. Helst utan att alla miljarder barr trillar innanför altandörren. Det kommer inte att gå... Huset är fortfarande jättestort och välpyntat. Ångrar mig nu. Spader Madame kommer inte behöva några cykelpass den här helgen. Killen som får Madame att röra på fläsket denna vecka heter KNUT.

Fredag: Städa ut julen...och handla
Lördag: Städa ut julen...och bada
Söndag: ...och bada

4 kommentarer:

  1. Man får stjäla. Jag har ju själv stulit av Kerstin aka Shit Pommesfrites.

    :D

    SvaraRadera
  2. Tack för att du saknar min agenda förresten!

    SvaraRadera
  3. OK! Har jag då begått ett dubbelfel ;-))? Självklart kollar jag vilka fräcka kombinationer missen brukar planera inför helgen... Mest avundsjuk brukar jag bli på AW. De där träningspassen på fredagskvällarna lockar inte alls...

    Kram

    SvaraRadera
  4. På fredag blir det AW.

    Fräcka och fräcka? Ibland är det mer rocknroll än annars.

    SvaraRadera