söndag 6 januari 2008

Mod

Spader Madame har en kamera...

Spader Madame har en motionscykel...

Spader Madame har en boll, matta, elastiskt rep och en instruktions-DVD...

Spader Madames yngste son har en våg som han fått av sin Mormor...

Spader Madame har inget förnuft...

Spader Madame har en längd på 173 centimeter...

Spader Madame har en vikt på 79,2 kilo

Spader Madame har 9,2 kilos övervikt...


Spader Madame har inget förnuft...

Spader Madame har ett rimligt mål på 70 kilo under det här året...

Spader Madame har en hejarklack...

Hoppas att du tillhör den!!



4 kommentarer:

  1. Jag är din hejarklack om du är min?

    Behöver tappa 8 kilo ungefär.

    SvaraRadera
  2. GO, GO, GO, Allez, allez, allez.

    Living la vida loca...

    Blandar friskt där, men... Självklart hejar jag på dig, vare sig det gäller kilon, tapetsering eller tokiga projekt *2!!!

    SvaraRadera
  3. Heja heja, härliga målsättningar för 2008. Må det bli ett kanonår för oss och alla vi känner.

    "Landslagsspelaren"

    SvaraRadera
  4. Skönt att också du tillhör klacken trots att jag läser SMS flera dagar försent! Hade velat spela med dig 100 gånger av 100!

    Jag tror på ett kanonår, de andra nationernas landslag må bäva!

    SvaraRadera