torsdag 24 januari 2008

Åter i verkligheten

Småbarnsträsket. Sjukt barn med hosta och feber...

Men ... ny glöd som hämtats i Sälen. Spader Madame är glad ändå. Handbollen går ganska bra, maten är god och med ett besök på lilla byns nya hotell i bagaget kan jag gå, nej stolpa, vidare i livet.

Dagens planer:
  • Svara på mail
  • Bokföra och göra årsbokslut åt lilla byns bridgeklubb
  • Se på handboll Sverige -Tyskland
  • Hämta en bortsprungen handväska (med plånbok och mobil=virrig Madame)
  • Lägga in räkningar för betalning
  • Leta efter Pokemon-spel i källaren

Skulle hellre vilja ligga på sofflocket...

2 kommentarer:

  1. Betala räkningar.

    Får jag också göra i helgen.

    Så innan det är jag rätt rik. Idag alltså.

    SvaraRadera
  2. Bra om man är rik, åtminstone ibland!

    Rikedom kan också vara att sitta och gråta i soffan, framför en film, tillsammans med pojkvän, katter och popcorn...har jag hört på någon bra blogg nära mig! Kram...

    SvaraRadera