fredag 18 januari 2008

Regn och rusk

Sparkföre var det många dagar sedan vi hade. Vintern är just nu långt ifrån mysig, men i min värld passar egentligen inte orden vinter och mysig ihop.

Om ett år ska Spader Madame, kidsen och Mamma sätta ned rumpan på ett flygplan till ...Thailand! Bokat, om än inte packat, och klart! Vi ska fira Mammas 60-årsdag och vi gör det i tre (3)veckor! Det är litet kontrast mot den Cowboy-buffé vi ska bjuda henne på i år... Men vi skäms inte för det. Mamma, du vet väl att livet är fullt av motsägelser...

Det är långt att vänta ett helt år...men samtidigt vet man ju att åren efter 40 bara rusar förbi!
;-)) Vi ses i Thailand om ett ögonblick... Ska bara tappa 10 kilo först...

5 kommentarer:

  1. Tänk vad underbart att åka iväg på det nästa år. Ganska snart är det ju sommar också. Eller om lite snö och lite regn till så....

    SvaraRadera
  2. Spader madame - härmed utmanar jag dig i viktraset. Här ska tappas kilon! Jag bevakar din blogg...Nu börjar vi! Förresten, tycker det är jättekul att du har börjat lägga in bilder. Ska försöka göra det jag också.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Thailand låter underbart. Verkar som att alla utom jag ska dit ... Hoppas ni har det helt underbart där uppe i snön. UF-kurs... fnys!

    SvaraRadera
  5. Visst låter Thailand underbart! Snart sommar - men inte så snart att jag inte kan anta Henriettas utmaning om viktras...tyvärr kan jag inte påstå att några dar på ett Högfjällshotell har gett några minus på kilofronten...alldeles för god mat...Jag tänkter inte lägga in någon bild på vågen förrän den visar litet mindre!

    SvaraRadera