torsdag 28 februari 2008

En modeblogg

Var det inte meningen att det här skulle bli, men nu handlar inläggen mest om hur Spader Madame shoppar, än det ena eller det andra... Per definiton innebär ju inte Spader Madames shopping mode, men ett eller annat modernare plagg slinker ju med.

Bridge då, spelas det inte kort nu för tiden... Jo, det gör det, men inga större mängder. På den senaste tillställningen, ni vet då jag blev så arg på den stackars partnern, gick mitt lag rätt enkelt vidare till DM-final, helt enligt planerna (laget är ganska bra!)

Den stora grejen för Madame var ändå vilka kläder hon skulle få ta på sig under spelet. Kompisen Mats, som spelar i ett annat lag, blev förevisad de nya grå skorna, as seen on the blogg. -"Ja, jag och frugan har sett de där skorna, men nu undrar vi när det ska bli dags att visa upp några raff-set!"

FYI: Av diverse olika anledningar, bland annat civilstånd-änka samt kroppsomfång-större, läggs det förhållandevis extremt litet pengar på inköp av raff-set. Om, jag säger om, det skulle köpas in något är det inte speciellt troligt att det hamnar någon bild på bloggen...

Den här har Spader Madame alltså inte köpt! http://www.ellos.se/

3 kommentarer:

  1. Jag kommer nog heller aldrig lägga ut ALLA mina set! Hi hi....Inte sätta på mig några heller dessvärre. Jag är sååååå mycket förtjockmammaförattensavågaklämiginåtdylikt....

    SvaraRadera
  2. Även i samboskap läggs det ner väldigt lite pengar på köp av raffset.

    *tänker på om hon borde köpa det*

    SvaraRadera
  3. OK! Då kan vi väl förenas i den gemensamma tanken att raffset inte är så nödvändiga... enligt Hinken var det viktigare att jag ibland var naken...

    SvaraRadera