lördag 1 mars 2008

Lönehelg

Massor av människor på stan, men de flesta verkar ändå befinna sig i olika köpcentra, för det var riktigt drägligt inne i Örebro City. Spader Madame gillar när det finns människor runtomkring! Massor med erbjudanden, som jag inte kan stå emot, men varför ska jag? Befinner mig på hotellrummet med äldste sonen, som fick lämna i från sig datorn en liten stund, samt Junior med tremänning som spelar spel, tittar på filmer och läser böcker... -"Mamma vad petyder clue?" Du får ge mig någon mer ledtråd, svarar jag ;-))

I kväll ska hela familjen Spader på fest. Jag är skyldig värden en diskkväll - men sedan... Singlar beware! I morgon ska vi lämna hotellet och åka tillbaka till ödemarken - och mitt eget badrum! Mina bokpaket och övrig shopping finns hemma -vem kan önska mer av livet än ett bad med en god bok? Spader Madame saknar bara asfalten litet, litet grand...

2 kommentarer: