onsdag 20 februari 2008

Junior har flyttat...

tillbaka in i sitt rum efter några veckors sovande i sin mammas säng. Nu har han legat och pladdrat med sig själv i en timme så han har faktiskt inte somnat där ännu. Vi får se hur det går.

Ringde till Meja och tog med henne och våra barn, småligisterna och tonårslurvarna, för att äta ute i kväll. Vi behövde peppas upp och det är verkligen det absolut bästa som finns när vi är tillsammans.

I morgon ska Spader Madame jobba, fast det är torsdag, så den här dagen har jag tillbringat-i sängen -på motionscykeln-i tårar på vågen-lugn i badet med ansiktsmask -på Thairestaurangen och så slutligen framför Lost på TV! Det är väl mer så jag känner mig -lost-inte så ledsen faktiskt, utan just lite bortkommen och förvirrad- och så tjock förstås. Den förbaskade Junior frågade om det var en bebis i min mage... GI here I come -fy så tråkigt eller?

Har redan beställt en bok med recept för 6 veckor på bokrean och nu verkar det som om jag måste börja följa dem...men först semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar