onsdag 26 mars 2008

It´s a jungle out there

Hurtis, min kära kollega, kommenterar bloggen ibland! För er som inte har förmånen att känna henne bör man förklara att hon är som en liten, kompakt virvelvind som får många i sin omgivning, inklusive mig, att må väldigt bra!


Nu har hon satt ribban litet högt - "Du skriver så fantastiskt underhållande!" Att skriva på bloggen blev helt plötsligt som att vandra in i ett minfält. Man törs inte komma med några vanliga, -"drack en latte på centralen", - "såg en kändis...", när jag inte ens gjorde det!


Men sedan kom jag på det, det är väl inte farligt det här, inte om man jämför med djungeln där hemma. Där måste man tydligen se upp för anfallande isborrar, björnar, isvakar som lockar en att bada och annat vansinne. Ibland är det litet som "The Shining"...redrum, redrum...


Jag skickar dig många kramar och blåser på dina stygn- Hurtis jag gillar dig och har tur som känner dig!!!

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för varma ord och pippi-plåster! Hoppas du har en riktigt skön vecka. Och du-jag har tränat på det som du är så bra på - shoppat. Hela dagen, med tre ungar... Eftersom jag även är bra på att säga nej till saker jag anser är onödiga var det gråt från två av dem hela vägen hem!

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅHH! Visst är det jobbigt att behöva säga nej-tyvärr är jag inte lika bra på det längre... Man vill ju bara att de ska vara lyckliga -och de vill ändå bara ha något nytt, eller göra annorlunda...

    Men jag tycker du är tuff som klarar att shoppa med alla tre!!Kram

    SvaraRadera