tisdag 22 april 2008

Barn

De är underbara...

Om du tror att Spader Madame är förtvivlad över att inte ha gått vidare till SM, så skulle det kunna vara sant...men det är faktiskt inte så farligt.

Att jag inte har hunnit blogga på några dagar beror på:

  • Junior, sju år på nationaldagen...
  • Gabriel, åtta år i augusti, tremänning med Junior och inneboende under några dagar...
  • Rasmus, nio år i juni, kusin med Junior och inneboende under några dagar...
  • Jobbet, där jag faktiskt för första gången på länge, lyckades med konststycket att få något uträttat...Kidsen, modell större, har börjat inse att terminen rinner ifrån dem och då får fröken jobba!
  • Juniors hosta, den envisa sorten som får honom att vara vaken och må illa och som jag inte har lyckats hejda med hostmedicin.

Men idag blir jag tvungen att vara hemma med Junior och de andra ungarna har åkt till skolan så nu ska jag hinna läsa ikapp mig. Tre ungar i den här åldern skapar turboefffekter som man inte tror är möjliga.

Det ser ut att bli en strålande solskensdag här i utmarkerna och jag har en god kopp kaffe brevid tangentbordet. God morgon!

2 kommentarer: