onsdag 23 april 2008

Fotboja

Ett straff så gott som något. Om jag skulle begå något brott så ska jag välja att sitta av mitt straff på någon anstalt i stället, så man får komma "ut" och träffa litet folk...

När Junior är sjuk känner jag mig inlåst, som en fotboja man sätter dit när jag minst anar det. Inte vet jag vilka eventuella brott jag ska sona heller, karma? Kanske har jag varit stroppig mot någon? Trampat på några myror? Eller några tår? I varje fall blir jag som förlamad och får heller inget vettigt gjort...

Jag har just lämnat kusinen i skolan...Junior sitter i soffan och hostar. Äldste sonen äter frukost och hostar litet...

Kanske blir det här dagen då jag får undan litet tvätt?

2 kommentarer:

  1. ingen boxning idag alltså? Då får det bli deklaration för mig...

    SvaraRadera
  2. Nej, ingen boxning...jag som verkligen skulle behöve ge mig hän och vifta litet...

    Men jag har anmält mig på lappen!

    SvaraRadera