måndag 28 april 2008

Hektiskt igen

Vi börjar närma oss slutet på läsåret... Nu har vi lärare det hett om öronen, deadline på varenda projekt och jag hinner knappt öppna bloggdörrarna på glänt under dygnets ljusa timmar. Men Loppis får mig att skratta!

När jag försökte ha två lektioner samtidigt eftersom en kollega var på utbildning, påminde chefen mig om att jag hade lovat att komma på möte! Lyckades dessutom tappa bort den bärbara datorn som hittade tillbaka till mig ändå...

Junior sover och Puderpuffs deklaration är utskriven...tankarna bara snurrar och telefonen är död. Kollegan vill att vi diskuterar entreprenöriellt lärande för examensarbete och jag hamnar i konvulsioner. Chefen säger att Spader Madame visst är bra - men såg hon inte litet trött ut idag?

Träffade en hurtig man som utförde service och satte på nya däck...här kan man bara snacka om dubbeltydighet...

4 kommentarer:

  1. nog är det dött i den där bloggvärlden. Själv släppte jag inte datorn förrän halv elva igår kväll men det var kanske inte bloggar som lästes.. ;) Men nu härdar vi ut, maj är snart slut!

    SvaraRadera
  2. Hm....Bytte däck ja....hm.....
    Jag är misstänksam ;-)

    SvaraRadera
  3. Hilda... man vet ju inte vad servicen innehöll ;-)

    SvaraRadera