tisdag 1 april 2008

Litet lurigt?

Ingen -ingen alls, har lyckats lura Spader Madame idag. Vad jag vet i alla fall...

Ingenting har verkat det minsta märkligt och ingen har ens försökt... eller ja, jo, kidsen provar väl att finta bort en med någon smart förklaring till uteblivna resultat eller inlämningsuppgifter, men det är ju precis som vanligt!!

En bra dag på jobbet gör mig riktigt trött, då blir man nämligen tvungen att jobba, det vill säga rita, förklara, ställa ledande frågor och peppa.

Därför är det bara mina ögon som är luriga just nu, kan tänka mig att de uppvisar någon variant på skelning och skulle behöva tandpetare för att hålla rullgardinen stången.

April, april...madame är en dum sill, som sitter för mycket still men inte röker fast hon vill...

2 kommentarer:

  1. Ingen lurade mig heller.

    Och jag lurade ingen.

    Jämt skägg med andra ord ;-)

    SvaraRadera
  2. Det är ändå fult att luras...

    SvaraRadera