tisdag 29 april 2008

Tisdag...


OK...tisdag. Bloggar...

Mamma är på väg hit och jag är stressad...har puls utan att jag behöver ha det egentligen...

Är ganska förvirrat vårtrött och behöver vila litet innan, men gör inte det...

Måste läsa och begrunda för att vara på banan med kollegan igen imorgon. Gör inte det...

Borde plocka ihop litet grand eller rätt mycket egentligen, men vill inte...

Vill få SMS eller mail, men får inget...

Nu gör jag helt om och Simpsonizar mig...

Så här snygg skulle jag vara om jag fick vara med i Simpsons...

2 kommentarer:

  1. Hoppas vi ses snart igen.
    Vet inte riktigt när jag kommer hem nästa gång men någon gång i sommar så!

    SvaraRadera
  2. Ja, kom snart hem. Vi kan väl kolla om inte du är hemma när jag åker till Götet i sommar. Ska ju vara där när äldste sonen går på Maiden! (Överbeskyddande? Nejdå)

    SvaraRadera