onsdag 30 april 2008

Denna dagen, ett liv

Så sa Farbror Melker i Saltkråkan. Inte för att jag riktigt vet hur han menade, men idag ska kidsen försöka hinna klart där de ligger efter. En del av dem ligger ett helt liv efter, men vi ska försöka ändå.

Sedan är det långledigt. Riktigt långt ledigt, för nästa vecka är det Stockholm som gäller. Städer är ju Madames melodi och trots att jag ska jobba är känslan ändå att jag ska vara ledig...

Måndag-tisdag ska Madame på SM i Ung Företagsamhet med ett av skolans företag...

Onsdag-fredag kommer mina elever ner för att besöka Riksdagen, Svea hovrätt, Aftonbladet och Gröna Lund. Junior kommer att följa med mig på roligheterna och vara med mamma när de viktiga sakerna är på gång...

Lärare är värsta kneget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar